Your Pet, Our Passion.
De man zat buiten met Labrador

Stimuleren van transparantie voor al onze producten

Bij Purina geloven we dat nutritionele info gemakkelijk te begrijpen moet zijn.

Ons doel

Consumenten toegang geven tot aanvullende informatie over onze producten.

Wat we tot nu toe hebben bereikt

We weten dat de consument belang hecht aan wat in het voer van haar of zijn huisdier zit. In 2016 hebben we er ons toe verbonden om informatie toegankelijker te maken door bevattelijke productinformatie en voedingsadviezen op de verpakking te vermelden. In 2020 behaalden we onze doelstelling om de consument toegankelijke, nauwkeurige en begrijpelijke informatie te verschaffen over onze dierenvoeding en producten.

In 2019 zijn we op basis van de meest gestelde vragen over onze dierenvoeding gestart met het beantwoorden ervan in ‘Jouw vragen zijn belangrijk’. En in 2020 lanceerden we ook ‘Elk ingrediënt heeft een doel’, om de consument een gedetailleerd beeld te geven van de gebruikte ingrediënten en wat hun functie is.

Casestudie

Een andere blik op dierenvoeding

Jouw interesse en vragen met betrekking tot onze producten, onze processen en onze impact op de planeet zijn belangrijk voor ons. Wij zijn van mening dat transparantie consumenten helpt bij het maken van weloverwogen keuzes. We begrijpen dat de kennis dat producten voedzaam, veilig en van hoogwaardige kwaliteit zijn vandaag de dag niet voldoende is. We zijn allemaal geïnteresseerd in wat er in onze producten zit waar de ingrediënten vandaan komen, hoe ze worden geproduceerd en wat onze impact is op het milieu. We hebben naar je geluisterd en zullen dat ook blijven doen. Zo proberen we jouw vragen open en eerlijk te beantwoorden als onderdeel van ons streven naar meer transparantie.

Vrouw heeft een kat vast
Andere beloften
We zetten ons in voor huisdieren, hun baasjes én voor onze planeet. Daarom zijn we 10 beloften aangegaan, die we willen verwezenlijken tegen 2023.